"Marketingcommunicatie ontwikkelen in mensentaal én op mensenmaat." Zo luidt onze missie. KMO’s struikelen veelal over het woordgebruik, de aanpak en vooral de budgetten van grotere reclamebureaus. COMCOMR gaat voor een down-to-earth aanpak, volledig op maat van de klant. Een standaard marketingoplossing bestaat namelijk niet.
Wij gaan daarom altijd terug naar de kern van jouw zaak en starten met een marketinganalyse. Vooraleer wij een ontwerpopdracht aanvangen, dompelen wij ons eerst grondig onder in jouw bedrijfswereld. COMCOMR gaat op zoek naar antwoorden op de wie, wat, waar, waarom, hoe vragen: wie zijn jouw concurrenten en klanten, wat zijn je activiteiten, hoe werken of smaken je producten,… Zonder deze info kunnen we ons niet inleven in jouw materie en je manier van zakendoen. En dat is toch essentieel om communicatietools op jouw maat te ontwikkelen?
COMCOMR doet een budgetvoorstel, mét:
+ gedetailleerde projectomschrijving
+ duidelijk prijsoverzicht
Opvolging en toelichting tijdens een meeting of telefonisch.
'Vinden' we elkaar in dit voorstel?
COMCOMR creëert jouw communicatie op maat met een mix uit de volgende ingrediënten:
+ marketingstrategie en communicatieadvies
+ grafische creatie en fotografie
+ ontwikkeling web- en online tools
+ copywriting en contentcreatie
+ drukwerkbegeleiding
Tijdens het project houdt COMCOMR je regelmatig op de hoogte, zodat je up-to-date blijft!
COMCOMR wordt jouw langetermijn partner:
+ we evalueren elk communicatieproject
+ we analyseren samen je verkoopcijfers
+ heb je geen inhouse marketeer? Wij sparren wel!
+ we blijven ons bekommeren om je 'look'
COMCOMR denkt voortdurend met je mee. Na verloop van tijd zal je ons zien als je eigen marketingmedewerker.
Update your browser to view this website correctly. Update my browser now