Concept voor interne HR communicatie

Bedrijfsvisie vertaald in een beeld

Warnez Potatoes contacteerde COMCOMR voor het uitwerken van een interne communicatiecampagne rond de nieuwe bedrijfsvisie voor omzetgroei. Deze visie draait rond het thema ‘KEIgoed bezig’:

  • elke Kilo aardappelen die onze productie verlaat, telt mee
  • elke Euro meer verkocht, cijfert mee
  • elk Idee van iedere medewerker, helpt mee

Conclusie: ‘Als iedereen binnen het team hiertoe bijdraagt, zijn we KEIgoed bezig!’ De vraagstelling aan COMCOMR luidde: kan je dit idee visualiseren?

Voor het verwezenlijken van een sterke bedrijfsgroei is elk begrip binnen de visie KEI even belangrijk. Het realiseren van meer kilo’s, euro’s en ideeën vraagt bovendien een goede samenwerking van het volledige team. Gebaseerd op deze insteek bedacht COMCOMR een campagnebeeld in de vorm van een woordpuzzel, waarbij elk individueel woord moet gevormd worden om tot het eindresultaat te komen. Als extraatje liet COMCOMR de puzzeltjes produceren en deelde Warnez ze uit aan het personeel bij het lanceren van de campagne.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×