Gezien zijn langs de zijlijn

KMO’s worden vaak gevraagd om het lokale verenigingsleven of de plaatselijke sportclubs te sponsoren. Antwoord niet altijd onverzettelijk negatief op vragen naar jouw steun. Want dergelijke initiatieven kunnen je als ondernemer helpen om regionale naambekendheid op te bouwen.

Reclameman met ballen

Zo ging ik zelf in op het verzoek om voetbalclub Sparta Heestert te sponsoren. Enerzijds uit sympathie, omdat mijn jongste dochter er voetbalt, maar vooral ook om ‘gezien te zijn’ langs de zijlijn. Wekelijks zijn er wel altijd enkele zelfstandigen of beslissingsnemers bij bedrijven, die mijn banner opmerken. Dat laatste is juist de kunst: probeer vooral op te vallen met een leuk, creatief beeld, dat bij voorkeur ook nog inspeelt op de activiteit of de locatie van de vereniging die je sponsort. Zo krijg je ongetwijfeld de aandacht van de passanten te pakken en zullen ze jouw reclameboodschap niet snel vergeten.

Ikzelf profileer mij langs de zijlijn van het voetbalveld als ‘reclameman met ballen’. De vragen die ik soms krijg over die boodschap, laat ik hier in het midden. Maar men heeft mijn banner wel gezien en er wordt vooral over gepraat.

ComComr

Wil je ook een opvallend of zelfs gewaagd reclamebeeld?

Contacteer ons, want wij hebben ballen ;-)

Wil je ook een opvallend of zelfs gewaagd reclamebeeld?
Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×